Länk till startsidan

Hej! Vi har fem korta frågor om webbplatsen. Det vore snällt om du ville svara på dem. Det underlättar vårt arbete att göra vår webbplats bättre.


Varför besöker du oss? * (obligatorisk)
Varför besöker du oss?




Vem är du? * (obligatorisk)
Vem är du?





Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen? * (obligatorisk)
Kunde du göra det du hade tänkt på webbplatsen?




Var informationen du fick på webbplatsen bra? * (obligatorisk)
Var informationen du fick på webbplatsen bra?





Fritidsgårdar

På fritidsgårdarna kan du och andra ungdomar träffas.
Kommunen har fritidsgårdar i Bjästa, Björna och Bredbyn.
De finns också i Husum och Domsjö.

I Örnsköldsviks centrum finns H1 Sliperiet.
Det är en mötsplats för alla åldrar.
Där kan du delta i skapande verksamhet,
lyssna på konserter och ta del av andra arrangemang.

23:an är en mötesplats för unga
som delar lokal med fritidsbanken
på Lasarettsgatan 23 A i Örnsköldsvik.
Där kan du titta in för att bara umgås,
spela något spel eller
låna utrustning och testa en ny aktivitet.

Hitta din fritidsgård

Bjästa fritidsgård ligger på Nätragatan 32 i Bjästa.
Björna fritidsgård ligger på Öviksvägen 4 i Björna.
Bredbyns fritidsgård ligger på Trädgårdsgatan 34 i Bredbyn.
Domsjö fritidsgård ligger på Doktorsgatan 6 i Domsjö.
Husums fritidsgård ligger i "Röda villan" på Bruksvägen 108.

H1 Sliperiet ligger på Viktoriaesplanaden 3 F i Örnsköldsvik.
Det är alldeles nära Hägglunds Arena.