v

KomTek

KomTek

Kommunen har en teknikskola för barn och ungdomar.
Teknikskolan kallas för KomTek.
På KomTek får eleverna skapa och experimentera
och lära sig teknik på ett roligt sätt.

KomTek medverkar i skolans undervisning
och erbjuder även frivilliga aktiviteter efter skolan.
Elever som vill delta i aktiviteterna på sin fritid
måste söka plats i förväg.

KomTek har kurser i Kulturfabriken i Örnsköldsvik
och i Björna.
De kurserna måste barnen söka plats på.
KomTek ordnar också aktiviteter
under skollov och på lördagar.
Då får alla som vill delta.

Det kostar inget att gå på KomTek.

Kontakta KomTek

KomTek har telefon 0660 - 885 64.
Vill du skicka e-post är adressen komtek@ornskoldsvik.se